این تمرینات باعث می شوند تا بدن در شرایط مصرف انرژی بیشتری در مقایسه با بسیاری از رشته های ورزشی دیگر گردد. بهبود استقامت عضلات یکی از نکات مثبت در این تمرینات می باشد. ...
کد خبر: 58701
تاریخ انتشار: جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
  نسخه PDF این خبر   اشتراک گزاری در واتس آپ   اشترک گزاری در تلگرام   اشترک گزاری در تلگرام    

خوزستان طلایی – تی_ار_ایکس (TRX) یا به عبارت دیگر Total body resistance exercise به معنی تمرینات مقاومتی کل بدن، از تمرینات ورزشی رو به توسعه ای می باشد که در دهه های اخیر و از سال ۱۹۹۰ به دنیا معرفی شد. در این ورزش افراد با استفاده از بندهایی که به یک سقف یا دیوار بسته شده است تمریناتی را که بر پایه وزن بدن و گاها تعادل می باشد اجرا می کنند.

این تمرینات باعث می شوند تا بدن در شرایط مصرف انرژی بیشتری در مقایسه با بسیاری از رشته های ورزشی دیگر گردد. بهبود استقامت عضلات یکی از نکات مثبت در این تمرینات می باشد.

ضمن اینکه عضلات ناحیه مرکزی بدن (Core) نیز به صورت مناسبی می توانند تقویت شوند.

تمرینات TRX علاوه بر افزایش میزان انرژی مصرفی، باعث می شوند تا فرد از نظر تعادل و هماهنگی عصب و عضله، و نیز از نظر عضلانی در یک وضعیت مناسب قرار گیرد که در نهایت باعث سوق دادن فرد به یک شرایط مناسب و ایده آل فیزیکی خواهد شد.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0